Tommygun
Zwiadowca

Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:27, 29 Sty 2012 Temat postu: The hunter and the hunted |
|
|
Jest to prosty, ale jak dla mnie ciekawy sposób grania na ograniczoną liczbę osób (najlepiej minimum 8-10 graczy).
1. Scenariusz
I Sytuacja
W wyniku wykrycia przez systemy radarowe Wojska Polskiego, o godz. 9:48 śmigłowiec przeciwnika został zestrzelony i rozbił się w okolicach miasta Tarnobrzeg. Pobliskie oddziały lekkiej piechoty zostały od razu postawione w stan mobilizacji w celu przeszukania strefy awaryjnego lądowania.
II Siły przeciwnika
Jest duże prawdopodobieństwo, że katastrofę przeżyło co najmniej dwóch członków załogi. Śmigłowiec przeniknął w strefę strzeżoną bez problemu i leciał na niskim pułapie, więc najprawdopodobniej przewoził oddział dalekiego rozpoznania, bądź snajperów. Z tego względu nakazane jest zachować najwyższą czujność podczas przeszukiwania wraku.
III Siły sojusznicze
Do akcji wyruszą jedynie pobliskie oddziały lekkiej piechoty WP, co oznacza, że żadne wsparcie, ani lotnicze ani naziemne nie będzie udzielone.
2. Objaśnienie scenariusza
Jest to trochę urozmaicona, sfabularyzowana wersja zabawy w szukanie snajpera, z tym że celem „rozbitków” jest prowadzić walkę i przeżyć określoną ilość czasu (domyślnie 20 minut, choć może to ulec zmianie).
Strony konfliktu:
1. Rozbitkowie – Oddział zwiadowczy składający się z dwóch osób. Ich celem jest prowadzić walkę z „wrogimi” oddziałami i przeżyć 20 min.
2. Wojsko Polskie – Oddział lekkiej piechoty, przeszukujący strefę katastrofy składający się z dowolnej liczby graczy, przewyższającej liczbę rozbitków. Ich zadaniem jest zneutralizować zagrożenie na kontrolowanym przez nich terenie.
Sposoby leczenia:
1. Lekka piechota – żołnierze WP będą mięli z góry ustalony respawn z nieskończoną ilością odrodzeń (aż do upłynięcia określonego czasu).
2. Rozbitkowie – aby skutecznie prowadzić walkę z przeważającą liczbą wroga, rozbitkowie będą musieli prowadzić bardzo dynamiczne działania. Z tego względu użyteczność respa jest dość ograniczona. Postanowiłem więc przyznać obu członkom oddziału zdolność leczenia nawzajem z ustalonym czasem wynoszącym jedną minutę. Możliwość leczenia jest ograniczona – można to zrobić tylko dwa razy. W przypadku zestrzelenia obu członków, gra się kończy i zwycięża oddział poszukiwawczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|