Tommygun
Zwiadowca
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:27, 07 Paź 2011 Temat postu: Regulamin organizowania imprez |
|
|
I Organizacja
1. Organizując imprezę organizator podaje minimum miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia. Wszystkie te trzy punkty mogą ulec zmianie w toku organizacji, jeżeli będą ustalone z uczestnikami na forum z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. Organizator na 2-3 dni przed planowaną imprezą powinien sprawdzić pogodę poprzez internet lub telewizję i poinformować na forum o przewidywanych warunkach, aby uczestniczy mogli na nie się odpowiednio przygotować.
II Deklarowanie uczestnictwa w imprezie
1. Wpisując się na listę obecności na imprezie uczestnik deklaruje 100% pewność, że pojawi się na planowanym spotkaniu.
2. Jeżeli dana osoba nie jest pewna swojej obecności może o tym poinformować w temacie o danej imprezie, lecz nie może wpisywać się na listę obecności.
3. Jeżeli uczestnik jest wpisany na listę, lecz z nagłego powodu nie może się na niej zjawić, to musi o tym poinformować z odpowiednim wyprzedzeniem (minimum dzień przed planowanym wydarzeniem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|